Tacogratäng

Till lunch idag blev det tacogratäng med sallad till, riktigt gott:) Vi har ätit detta innan fast då med tacochips till så de hoppade jag över idag.


Såhär gör vi;
Stek färsen och blanda i tacokrydda.
Blanda philadelphia och creme fraiche med smak "Paprika, Chilli"
Häll allt i en form och strö över ost och sen in i ugnen till man tycker det har fin färg.

Så enkelt är det, och riktigt gott. Jag har inte riktigt fatta att jag faktiskt ska äta sånt här i fem veckor och gå NER i vikt?! Det går inte riktigt ihop egentligen, det är ju emot allt man lärt sig i hela sitt liv. Men jag tror på detta, det gör jag.
Dock är jag idag tveksam till att detta är något jag kommer fortsätta med efter dessa fem veckorna, men vi får se allt eftersom tiden går:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0