Flytt

Idag har vi troligtvis tvättat för näst sista gången i vår tvättstuga innan flytten:) I fortsättningen blir det egen tvättmaskin i lägenheten och det ska bli såå skönt!
Den 15 Maj får vi lägenheten och då börjar vi flytta lite grejer men inte allt, för helgen efter ska vi tapetsera om i sovrumet så när det är klart går resten av flyttlasset.
Jag sitter redan och kollar på saker vi ska köpa och planerar hur vi ska ha det, vilket Mattias inte riktigt gillar. Han vill gärna vänta med sånt tills vi väl är där. Men en sak har jag faktiskt redan fått köpa och det är min fina lampa. Har kollat på flera olika varianter på olika ställen men tillslut fick det bli denna svarta från Gekås;


Jag tror verkligen att den kommer passa bra i vårat vardagsrum. Vi behöver bara lite hjälp att sätta upp den;) Att sätta upp lampor är inget för oss.
Det jag dock inte tänkte på var vart jag skulle ställa den stora lådan med lampan när vi kom hem så nu står den här mitt på golvet och agerar skrivbord till mina plugg-papper. En till STOOOOR fördel med nya lägenheten, två förråd. Det blir mycket bra jämfört med vårat nu obefintliga förråd, 38 kvm med endast en garderob att förvara saker i. Jag kommer gå vilse på 65kvm...


Kommentarer
Postat av: Jessica- Mamma till Almaღ

åh den är så fin :)

2011-04-28 @ 19:38:52
URL: http://jessicaamandah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0