Ni kan aldrig gissa..

Ni skulle aldrig kunna gissa vad jag ska göra ikväll, oavsett hur många chanser ni skulle få på er:P
Meeen, bara för att göra det lite mer spännande som kommer jag inte säga vad det är innan jag gjort det heller.

Idag kom äntligen mina böcker från lycknis så nu kan jag börja plugga på riktigt, inte för att det är så roligt men det måste göras. Just nu håller vi på med psykologi och jag hoppas verkligen att böckerna ska hjälpa mig lite.
Morgondagen kommer att tillbringas endast med pluggande för på onsdag har vi seminarium.
På onsdag kommer även min Mattias hem igen, han har nämligen åkt till Stockholm med sin pappa idag för att gå på Ozzy Orbournes konsert imorgon.

Men som sagt, jag återkommer ikväll. Ni skulle aldrig kunna gissa:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0