U

Har varit en väldigt lugn dag idag, som igår;)
Var i skolan mellan 8 och 12. Idag fick vi tillbaka vår tenta, anatomi & fysiologi, vilken jag fick U på. Ett U betyder underkänd.
Jag visste det redan efter jag gjort tentan men nu när det gått tre veckor så börjar man tro att det faktiskt kan ha gått bra, men så var det ju inte. Därför blev jag besviken på mig själv trots allt, fast då mestadels på att poängen var så fruktansvärt dålig.
Det hade varit jobbigt om man bara var några få poäng ifrån, det är lite surt, men det är de att få sååå långt ifrån som jag fick också. Nästa gång ska jag i alla fall bli godkänd!

Nu har jag bara två skoldagar kvar denna veckan sedan är det råplugg inför sista tentan som gäller, för den ska jag klara på första!


Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Emma!

Jag vet hur det är, jag kuggade med min första tenta men vad gör det? :) Andra gången vet man vad de är ute efter! Det går lättare med tiden! =) Keep fighting! kram!

2010-05-25 @ 17:35:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0