Tenta dags

Imorgon kör vi igen, denna gången är det läkemedelsberäkning som ska tentas av. 100% rätt är kravet och just nu känns spädningen lite väl krånlig för att klara detta. Pengen har inte riktigt trillat ner ännu.
Jag har jättesvårt för att plugga på matte. Mer än gångertabellen så har jag nog aldrig pluggat till ett matteprov. Så nu när jag väl behöver göra det så vet jag inte riktigt hur man gör och det slutar med att jag inte gör det:P
Efter att ha jämfört svaren från en gammal tenta med klasskompisarna på Facebook glädjer det mig att jag inte hade så många fel som jag trodde.
Den där jäkla pengen ska nog trilla ner tillslut!

Så då kan man ju undra vad jag gjort dessa dagarna om jag nu inte har pluggat.. Ojojoj, vilken stressad själ jag är:P
Mattias har jobbat typ 11h om dagen i några dagar nu så jag har mest bara gjort ingenting. Nu när jag tänker på det så vette katten hur jag har fått tiden att gå egentligen...

Det blev i alla fall ingen jogging i måndags, utan vi åkte ner till Skrea Strand och promenerade i stället. Däremot så har jag varit ute och joggat runt Ätran både igår och idag (hör och häpna!!). Känner mig riktigt duktig faktiskt.

Nu ska jag fortsätta kolla lite på spädningen så att jag kanske klarar något sådant tal imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0