Kristi himmelsfärd

Som så många år tidigare har denna Kristi himmelsfärd spenderats på Anneberg, Varbergs Motorbana. Självklart är det sidvagnscross som gäller, och idag var det verkligen spännande. Till och med Mattias uppskattade det hela i år, och just ni sitter han och kollar på cross spel till xboxet, vilket jag har velat länge!

Imorgon är det plugg som gäller igen då jag ska hem till Lina för att skriva om två bakterier som vi ska redovisa på Måndag.

Herregud vad jag inte har något intressant att skiva just nu!

Säger, som jag precis fick höra att Mattias jobbarkompis sagt;
"Kvinnor har 80% av männens lön, sedan har det ju sin egna också"

Lite roligt var det allt, trots att det var riktat mot mitt egna kön;)

Ha en fortsatt bra Kristi himmelsfärd!



Kommentarer
Postat av: 19åriga Fru Sofia - nybliven mamma

sv: japp vi gillade den, men jag grät genom halva filmen :P haha.

2010-05-14 @ 15:11:50
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0