Irritiation

Man blir ju irriterad! Just nu kollar vi på Fuskbyggarna. Det är äckligt vad folk kan med..
Sedan kan man ju inte låta bli att skratta åt den ständiga kommentaren "Han var hur trevlig som helst att prata med", HAHA, säger jag. Så väl jag känner igen det där. För det är precis vad de där idioterna lever på, att vara så sjukt trevliga att man glömmer av varför man är irriterad.

Jag har själv varit utsatt av en av dessa manipulerande idioterna, i form av en chef. Inte trodde man att någon som var så trevlig och omtänksam senare skulle bli en stor fet lögnhals. Jag är så glad att jag tillslut hittade styrkan att säga upp mig, från ett jobb utan anställningsbevis och försenade löner. Det var inte långt ifrån att jag ändrade mig för mina arbetskamraters skull, men att jag ändå gjorde det är jag glad för...

Jaja, denna sommaren vet jag i alla fall att den kommer bli underbar!
Ville bara avagera mig lite här i pausen, nu ska jag fortsätta att kolla på när de sätter dit den där fuskaren!


Kommentarer
Postat av: 19åriga Fru Sofia - nybliven mamma

sv: tack så mycket =)



Det där med att inte trivas med sin chef känner jag igen. Inte roligt alls, jag sa också upp mig tillslut dock. En härlig frihetskänsla! =)

2010-05-13 @ 11:29:10
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0