Helgen som gick.

Redan söndag, men det har varit skönt med långhelg! I fredags kväll åkte jag hem till mamma och pappa där även natten spenderades. Tyckte inte att det var så lockande att sitta alldeles ensam hela kvällen och sedan sova själv, mycket mer mysigt att vara med familjen!

Igår var det mys med Sofie som gällde. Vi gjorde tacopaj och kollade på film, även denna natten slapp jag vara ensam eftersom att hon sov över:)
Mycket bra kväll.

Nu på förmiddagen åkte jag till Lina när Sofie skulle och träna, där gjorde vi klart vår redovisning till morgondagen. Riktigt avancerat med teckningar till, lite barn och fritid inspirerat:P

Resten av dagen ska ägnas åt att vänta på min Mattias, saknar honom faktiskt nu efter att han vart borta hela helgen.

Må er söndag gå i fridens tecken;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0