Händelselöst

Min dag idag. Var i skolan fram till 12 och efter det har jag i stort sett inte gjort ett endaste dugg. Varvat plugg med tv och dator.
Tanken var att jag skulle gå ut och gå men så ringde Mattias och sa att han ville jogga eller gå när han kommer hem senare. Jag själv har inte joggat sedan sist, vilket var för typ två veckor sedan, och innan dess typ 2 år, eller kanske aldrig:P

Egentligen borde jag ta tag i mig själv med tanke på att jag inte kommer i alla mina gamla kläder längre, vilket jag ärligt kan säga att så långt har det aldrig gott. Men godis är ju så gott, ja, jag är sockerberoende:P
Sedan tror jag inte heller att det hjälper att jag äter som jag gör. En dag när jag är hemma och inte har skola så blir jag inte hungrig, brukar äta några skorpor eller liknande och sedan mat när Mattias kommer hem på kvällen. Inte helt exemplariskt..

Nog tjatat. Tänkte bara uppdatera och meddela att jag lever:)

Ni har väl inte missat den fina headern som min moster hjälpte mig att lägga upp?! Snyggt blev det! Lite mer personligt än att bara ha namnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0