Eurovision song contest 2010 - semifinal

Ni missar väl inte semifinalen ikväll klockan 21.00?
Sverige är inte med ikväll (Torsdag 21.00), men det är kul att kolla på ändå:)

Även idag har varit en hyffsat lugn dag med skola i endast två timmar. Efter det har jag pluggat lite och tvättat bilen tillsammans med Mattias på hans jobb.
På morgondagens schema har vi plugg och tvättning! Vi har hur mycket tvätt som helst denna gången så det ska bli skönt att bli av med det.

Jag hoppas verkligen att vädret som vi har just nu håller i sig imorgon så att jag kan sitta på balkongen. Vädret som det var tidigare idag är jag gärna utan, helt värdelöst och kallt!

De sista 40 minuterna nu innan det börjar på tv:n ska ägnas åt att läsa lite Farmakodynamik och Farmakokinetik!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0