Ellos

Så glad man blir när posten kommer och man väntar på paket:)
Idag fick jag lite grejer som jag beställt från Ellos.

Dessa fina kuddöverdragen har jag kollat på länge men nu var det ett litet erbjudande på dem så då passade jag på.
En liten nackdel med Ellos är att man för inte beställa om man inte handlat för över 200 kr, exlusive frakten. Så då var jag ju tvungen att leta upp något annat som jag kunde tänka mig att köpa också.

Så det fick blir en sådan här fiffig strandklänning i korall, som man kan använda lite hur som helst. Man kan även ha den som kjol och ändra bandet lite hur man vill, smart;)

Och en bh. Hade inte så höga förhoppningar om att den skulle passa men den var faktiskt perfekt och det gjorde mig glad.

Idag har jag både jobbat på brännan och på det jag ska ha semenarie på imorgon (läkemedel och lagar om dessa). Samtidigt som jag tvättar, man är väl kvinna;)
Nu ska jag ut och ta vara på solen den sista timmen som jag har den på min balkong, och innan de där molnen från Ullared kommer hit.


Kommentarer
Postat av: Sabine

så söta klänningar :)

2010-05-26 @ 22:23:37
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Elin

Riktigt fina klänningar, de ser sköna ut att ha på stranden! :)

2010-05-27 @ 08:16:13
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0