Snöis

Nu kan vi väl i alla fall säga att vintern är över? Det tycker i alla fall min vän Snöis....
Minns ni denna ståtliga karl? (4/2)


Sedan kom det lite mer snö, 20/2.


Den 27/2 drabbades han tyvärr av någon slags huvudskada, eller någon slags krympning. Han glädjer sig i alla fall av att ögonen fortfarande har sin funktion, trots att de glidit ned till halsen, tillsammans med näsan tror jag det är...


Tyvärr drabbades han runt den 2/3 av hypertermi (=överhettning) Vilket tyvärr leder till döden..


Jag satt hos honom de sista timmarna:P
Man får ta vara på den lilla eftermiddagssolen vi har här på balkongen så här satt jag intryckt i hörnet för att lapa i mig ljus;)
När solen försvann tog jag även bort det där julpyntet ni kan skymta, bättre sent än aldrig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0