Så underbart!

Jag kan inte riktigt beskriva det jag känner. Mer än att plugget känns ganska ointressant just nu men samtidigt mer motiverade för hur ska jag annars kunna behålla mitt jobb på BB!!!!
Ja ni läste rätt, jag, Sandra Dahlberg, en vanlig liten student har fått sommarjobb på detta underbara ställe!
Jag sitter här nu och har precis torkat tårarna och försöker pricka rätt på tangentbordet med mina skakiga fingrar. Jag tror inte att det är sant, men det är det.

Jag börjar direkt efter skolan slutat i vecka 23 och ska vara där ända till vecka 32, 80%. Såååå underbart, härligt, fantastiskt!

Ja ni märker ju själva hur förvirrat detta inlägget blev men tänkte bara berätta;)


Kommentarer
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

gud så härligt, önskar dig all lycka till ;)

2010-03-26 @ 16:04:06
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0