Uppdatering av bilder:)

Tog i förra veckan tog jag en promenad runt Ätran. Efter ett tag lär man sig att man kan inte gå utan kameran för man hittar alltid något fint att fota om man inte har den. Därför bär jag oftast med mig digitalkameran, bilderna blir dock inte desamma men nästa gång är den stora kamerans tur att gå på promenix.
Konstigt hur kräsen man blir när man köpt systemkamera. Tyckte alltid om mina bilder med digitalkameran förrut men nu ser de så bleka och tråkiga ut i jämförelse.













Och på det hela slänger vi på en ny kramis-bild som är lite mer rätt i årstiden en den med blomman:)

(Skrev detta inlägg i Måndags men upptäckte nu att jag inte publicerat det. Så här kommer de;)


Kommentarer
Postat av: TERREH - GRATIS PERSONLIGA BLOGGDESIGNER!

SV: Det är toppen med mig, en aning trött bara x) Fina foton!

2010-01-14 @ 06:12:54
URL: http://terreh.blogg.se/
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 13:21:02
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0