Slappisar idag

Idag har vi tagit det fruktansvärt lugnt, inga konstiga drömmar heller. Mamma och pappa kom vid 12 och åkte igen 10 minuter senare.
De hade tydligen missat en bilsäljare så de åkte vidare igen, men kom tillbaka efter en stund. De har inte hittat något bil som har varit intressant än men nu fick de ju med min lilla fina bil med sig hem och jag fick en cykel i utbyte.

Det är typ det enda som har hänt idag... Spännande:P
Till mamma, pappa och Alex besök gjorde jag chokladmuffins och igårkväll under Let´s Dance gjorde jag chocolate chip cookies med daimbitar. Riktigt goda:)
Glad över att allt blev bra och att jag faktist inte gjorde några misstag under bakningen, även om det såg så ut ett tag.
Mycket roligare att få besök när man plockar ut kakorna direkt från ugnen och det luktar nybakat i lägenheten (och trapphuset tydligen).

Imorgon står det bio på schemat! :) Vi hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0