Så var det fredag igen

Det är inte klokt hur snabbt veckorna går. Nästa vecka kommer att gå ännu snabbare med tanke på att vi bara ska vara i skolan tre dagar:) Men ju färre dagar man är i skolan innebär också att något stort och jobbigt som man måste plugga på börjar närma sig. Det är ett bra tag kvar till den första tentan men innan dess har vi lite seminaruim.
Vårt första seminarum hade vi idag och allt gick bra, alla blev godkända.

Vi kan i alla fall konstatera att det varit en bra vinter detta året, vi har ju sluppit det där slasket som vi klagar så hemskt på varje år. Men visst ska det klagas på snön också, precis som när det är "för" varmt på sommrarna.
Idag när jag skulle cykla till tåget gjorde jag en liten vurpa i en sväng. Ett tunnt lager snö och lite is under det, perfekt väder för att cykla;) Styret och korgen blev lite snett men jag fick vridit det till rätta när jag kom fram och som tur var så gick det inte så fort så jag slog mig inte så illa heller. Kommer säkert vara jätte öm imorgon bara för att jag inte känner något idag.

Visste ni att jag är förlovad med Sveriges bästa golvvårdare 2009?
Nehe, men det är jag;) Som pris fick han ett litet bidrag så i sommar ska vi åka på semester. Jag var och hämtade resekataloger igår som jag satt och dreglade över, det är svårt att bara hitta ETT ställe man vill åka till:)
Eftersom vi haft en riktig vinter här i år kanske vi även får en "riktig" sommar också, utan regn. Men nu när man pluggar så kan man ju inte bara åka iväg sådär hux flux, så resan får helt enkelt bli till sommaren. Fint väder här hemma eller inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0