Pulka!

Det var såå längesedan jag åkte pulka, och nu när vi äntligen har en riktig vinter igen så måste man ju ta vara på det.
Så om en liten stund tar jag mitt tefat och går till pulkabacken där jag ska möta Cissi:)
Att hitta en pulka nu var inte det lättaste, men tillslut hittade jag en, kanske lite dyr för min smak men det får det vara värt. Senare på kvällen ringde Cissi och berättade att hon hade hittat stjärtlappar för 20 spänn så då fick det bli en sådan också:P

Ikväll har jag och Mattias bokat biljetter för Avatar som alla pratar så gott om. Har redan ganska höga förväntningar men tror inte att jag kommer bli besviken.

Kan undra vad stadsborna kommer tycka om oss, 18 och 19 år, i en pulkabacke, som små barn. Vet inte om det hör till vanligheterna här i stan? På landet är det ju i alla fall ingen som bryr sig, om det ens är någon i närheten och ser. Kul tror jag ändå att vi kommer ha så får väl de andra kolla snett om det nu skulle uppfattas konstigt:P
Jag bryr mig inte för här ska det åkas pulka!

Se upp i backen, sju hål i nacken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0