Ledig dag

Idag har vi inga lektioner planerade, vilket betyder hemstudier. Givetvis frivilliga såna men ändå:P
Bokade tvättid till idag på morgonen så att jag skulle gå upp i tid och komma igång med plugget. Så vid 8 gick jag upp och började tvätta och mellan maskinerna har jag pluggat. Duktig jag känner mig.

Nu är i alla fall tvätten klar och jag har bara liiite plugg kvar. Lite senare idag ska jag gå och hämta en bok på biblioteket.
Jag hade en massa saker som jag tänkt att jag skulle göra idag, men just nu kan jag inte komma på vad det var för något mer. Det kanske bara var tvätt och plugg..

Måste göra klart det lilla plugget jag har kvar så att jag slipper tänka på det sen.


Kommentarer
Postat av: Matilda - 19år & Snart 2barns mamma!

tack för receptet det kommer jag absolut att prova sen :) vi köpte färdig idag , 4 burkar för 50kr så det var ju inte så farligt men jag tror att det blir lite roligare att göra själv.

2010-01-29 @ 00:35:23
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0