Huvudvärk

Japp, det är ungefär så jag har haft det idag. Vet inte vad det är men jag hoppas verkligen att det är bättre imorgon.
Vi har i alla fall fått gjort lite idag på våran lediga dag tillsammas.
Mattias tvättade på förmiddagen medans jag sov:P
Sedan åkte vi till Halmstad eftersom att Mattias skulle köpa nya skridskor och efter det åkte vi till biltema. Måste bara säga att jag verkligen inte gillar den staden, vet inte varför, tycker bara inte om den. Är väldigt glad över att jag ska plugga i Varberg och inte hamnade i Halmstad.
Jaja, biltema, köpte mig en cykelkorg eftersom att jag ska lämna tillbaka bilen och hämta hit en cykel istället. Sedan köpte jag även vakuumpåsar, vilket är en fantastisk uppfinning. Vi hade ett duntäcke liggandes, och de tar ju ganska mycket plats, men lägger man det i en sådan här påse och suger ut luften så blir det platt som en pannkaka, utmärkt.

Efter att älskligen spelat hockey mellan 3 och 4 åkte vi och tvättade bilden, så nu är den ren och fin när mamma och pappa ska ta över den igen.
Innan vi åkte hem blev det även ett besök hos Mattias föräldrar. Melwin(2år) var lika glad som vanligt och tyckte att jag och Mattias behövde tatueras. Så vi fick likadana tatueringar som resten av familjen;)



De har blivit lite spruckna under kvällen. Men ni ser väl att det är lingon? ;)


Kommentarer
Postat av: JULLAN

rösta gärna på mig i veckans blogg: http://sodsh.blogg.se/2010/january/rosta-pa-veckansblogg-finaliisterna-.html jag är bidrag nmr 1. ! <3

2010-01-15 @ 10:27:01
URL: http://thepartygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0