Händelserik dag.

Disney on Ice var verkligen mysigt och det är helt otroligt hur duktiga de är på att åka. Helt sjukt dock hur svinigt dyrt alla grejer var, små vift-grejer för 160 spänn, en kula is med några droppar saft för 70:P
Men jag antar att föräldrarna tycker det är värt det med tanke på att man inte gör något sådant så ofta.

I alla fall, när vi sedan kom tillbaka till parkeringshuset så var bilen borta... Mamma gick och kollade på alla våningar så att vi inte parkerat någon annanstans och glömt av det, men ändå var vi säkra på att det var där bilen skulle stå.. 
Bilen var i alla fall borta.. Idioter.. Som tur var så bor min gudmors bror i Göteborg så han hämtade oss och körde oss till stationen så att vi kunde ta tåget hem. Kom i alla fall hem tillslut, visseligen en bil kort men ändå hemma. 
Har fortfarande inte riktigt fattat att bilen är borta och att det är något j*vla äckel som åker runt i den.. Detta är trots allt bara en bil, tänk när det handlar om människor.. Gode gud, låt mig aldrig uppleva något sådant.

Man blir i alla fall jäkligt irriterad över att man inte kan få ha sina saker ifred.

Nu ska jag fortsätta kolla på Johan Falk. Ha en underbar söndag! :)


Kommentarer
Postat av: Becka

Tack så mycket! :)

2010-01-10 @ 22:01:37
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0