Disney on Ice

Idag ska jag åka på Disney on Ice med mamma, Emelie, Emilia och min gudmor. Ska bli riktigt mysigt:)
Har inte varit på det sedan, hmm ja, typ samma år som jag åkte pulka;) Eller nått.
Vi ska åka nu vid 12 och hämta upp de andra sedan åker vi till Göteborg. Mat på McDonalds innan och sedan blir det snowslush i häftiga disney muggar;)
Tyvärr har jag inga pengar för tillfället eftersom att min lön från mitt gamla jobb inte har kommit, än. Men jag hoppas att mamma känner sig givmild idag;)


"Jag är H2O intolerant", "Jag bläcka på mig"

Jag längtar och vill åka nu!

Måste tillägga också att Avatar igår var verkligen super, man kunde se hur mycket arbete de lagt ner på filmen. Det tråkiga är bara Varbergs salonger där man sitter och har ett stort jäkla huvud framför sig, det var inte vad jag betalade 130 spänn för, vilket jag visseligen inte gjorde själv men ändå:P
Men trots att jag fick flytta huvudet fram och tillbaka för att se texten så var den ändå bra.
Säger väl som alla andra säger; Har du inte sett den, se den! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0