Då satt man här igen.

Trött efter en inte så lång men absolut intensiv dag på förskolan. Ännu en dag väntar man på att Mattias ska komma hem, men denna gången är det inte på grund av jobbet utan av att han är iväg och spelar hockey. När han kommit hem igen ska vi gå och handla sedan senare ikväll ska vi nog åka till hans jobb så att jag får tvättat min bil.
Det är verkligen dags nu och nästa vecka ska jag lämna hem bilen igen eftersom att jag kommer att åka tåg sedan.

Nu står mannen i duschen. Handling på schemat!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Nej, smaken kan ju ändra sig. Helt plötsligt tycker man det är gott.



Julen brukar aldrig få stanna så här länge i vanliga fall. =)



Blir det lamp shopping snart då kanske? :P

2010-01-13 @ 16:35:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Åh vad kul med ikea! :D

2010-01-13 @ 19:47:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0