Allmänbildning

Nu sitter vi här framför tv:n och kollar på Nyheterna och vädret. Helgen ska tydligen bli en grå historia.
Det blev ingen biltvättning ikväll, tar kanske det imorgon istället. Vi hade bättre saker för oss än att tvätta bilar, som att gå till stan till exempel.
Mattias hade ett presentkort på Jack & Jones och han hittade en skjorta som han kollat på tidigare men som inte funnits i hans storlek.
Efter det kände han sig tydligen väldigt generös för jag fick en ny top:) Har ingen bild på den men den kommer bli fin nu när våren börjar närma sig.

Efter stan gick vi och handlade och när vi kom hem gjorde jag mitt utmärkt goda potatismos med fiskpinnar/köttbullar till (beroende på om man är en kött- eller fisk-person). Till detta måste man självklart ha potatiskrydda och sedan ska allt blandas ihop, som barnmat:P Hehe, måste ta en bild och visa er nästa gång vi äter detta. Jag måste alltid göra så med denna maträtt, potatismos och fiskpinnar är inte gott om det inte är geggigt och ser ut som något en bebis skulle äta:P

Oh, vi har kollar på en Patrick Swayze film också, har blivit lite fast sedan jag läst hans bok;) Han var för bra den mannen. Har sparat filmen där han och hans fru spelar mot varandra till sist (One last dance). Detta är en kärleksfilm och jag antar att jag bara kommer bli ledsen när man tänker på hur bra de hade det och att han inte lägre lever. Han verkade vara en jordnära och fin man.

Men nu är nyheterna sedan länge slut och jag tycker mig höra sängen ropa, eller?
"Sandra, sov på mig!" (sagt med djup och mysig sängröst)

Kan man motstå?
Självklart inte, så jag säger God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0