Sista träningen

Idag var det sista träningen, lite tråkigt! De två sista gångerna har varit riktigt utmattande, jag har varit/är helt slut. Men det är ju lite de som är meningen;)



Imorgon ska jag åka och hämta Emelie, min kusin, i skolan. Sedan ska vi åka hem till dem och ha det lite mysigt, längesen jag träffade henne nu!
När hennes mor och far kommer hem så ska jag hem till min mamma och pappa dit även min moster kommer senare för lite fredagsmys!
Innan allt detta ska jag även fixa det sista till Mattias julklapp (Detta skrev jag bara för att reta dig!) ;)

Nu ska jag kolla vidare på Hellenius hörna:)


Kommentarer
Postat av: Jessica- Almas mammaæ

ja exakt. Det ska säkert blir bra, åh jag längtar så! Ha en bra helg :D

2010-12-10 @ 11:04:39
URL: http://jessicaamandah.blogspot.com/
Postat av: Emma

Jo det var bland det tuffaste jag har varit med om och det har tagit riktigt hårt på en! :(

2010-12-11 @ 10:46:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0