Valborgsmässoafton

Grattis till min far och till kungen som fyller år idag. Om en liten stund ska vi sätta oss i bilen och åka hem till mamma och pappa där det ikväll är kalas.
Mattias ska jobba imorgon så då tänkte jag stanna hos mamma och dem inatt så kan jag vara där imorgon, få lite sällskap.
På kvällen blir det tjejkväll hos Cissi eftersom att hon har fyllt år!

På kalaset ikväll ska jag få lite hjälp av min moster att lägga upp en riktig header istället för den där tråkiga saken. Jag är inte så haj på datorer så det är inget jag har haft ork att klura ut.
Tur att man har en sån teknisk moster!

Just det! Tenta idag, hade nästan glömt. Kanske för att det inte känns något märkvärdigt, varken bra eller dåligt, eller mest dåligt:P
Är beredd på en omtenta trots att det inte är något skoj så är det de jag tror. För min egen skull så är det nog bättre också eftersom att jag i nuläget inte känner att jag har så bra grund inför de andra kurserna vi ska läsa. Kan vara bra att kunna grunderna innan man går vidare.

Bild tagen vid Skrea Strand



Kommentarer
Postat av: carolina

åh, underbar bild!! hoppas du hade en trevlig tjejkväll :)

2010-05-03 @ 17:02:06
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Moster Linda

Ja visst e d tur att du har en sån teknisk moster ;P Brra blev det till skut iaf, nu ska jjag bara orka ta tag i att piffa till min egen också...

2010-05-03 @ 23:07:38
URL: http://lindorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0