2 dagar kvar.

Nu är det bara två dagar kvar till tentan och här sitter jag. Har faktiskt varit duktig och pluggat hela förmiddagen tillsammans med Lina. Tyvärr så borde jag nog gå och sätta mig igen med tanke på att jag bara har eftermiddagen imorgon till att pluggar.
Mellan 8 och 15 ska jag nämligen till sjukhuset på en liten utbildning inför sommaren på BB. Lite otur att den hamnade precis innan tentan men det kan vara skönt att få vila huvudet från vener, artärer, muskler och allt vad kroppen gör.

Funderar på att ta en lite längre paus och gå in till stan en kort vända, men det kommer väl bara sluta med att jag gör slut på pengar istället. Men en bikini skulle vara nödvändigt inför sommaren och även Turkiet.

Kanske inte har skrivit det här förresten när jag tänker efter. Sista veckan på mitt sommarlov (v34) ska vi åka till Alanya och ha det gött, bara jag och Mattias. Fick ju prestentkort när jag fyllde år så de kom väl till användning.

Efter en kort överläggning med mig själv här kom jag nu fram till att jag går in till stan en snabbis.

Ha en underbar onsdag och ta hand om er! 


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hur har din kväll varit sötnos? (:

2010-04-29 @ 03:51:36
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0