Vilken dag!

Så fint väder det är idag, jätteskönt:)
De håller på att lägga om taket på huset just nu så klockan 7 i morse vaknade man av massa hammarslag och kastande av takpannor.  Stoppade i öronproppar som jag laddat med vid sängen och sov lite halvt tills halv 9. Sedan gick jag upp och tog kameran med mig ut på en promenad. Och nu sitter man här och lyssnar på de där jäkla gubbarna som väsnas på taket..
två timmar ska jag ha prov i Naturkunskap, jag vill inte. Det känns inte som att jag kan det. Det har känts bra på lektionerna men när man ska göra det själv så känns det inte lika bra. Jag måste plugga mer. Jag skriver mer ikväll när jag kommit hem efter jobbet, om inte provet har gått allt för dåligt vill säga..

Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0