Var ska vi sova inatt?

Det blir till att sova ensam inatt också, inte för att jag sov så mycket denna natten men det är ändå så annorlunda att sova ensam. Jag hatar det.. Det är svårt att somna och om man vaknar någon gång mitt i natten så känner man sig så ensam... Mattias var i alla fall här och åt, sedan var han tvungen att åka eftersom att det kommer folk och ska titta på hans lägenhet imorgon så då kände han att den behövde städas.
Jag som hade sett fram emot att kolla på Tv ihop och sedan gå och lägga oss tillsammans, men det får vänta till imorgon.

Imorgon är det Naturkunskaps prov som gäller. Usch, vet verkligen inte hur det kommer att gå men jag hoppas på det bästa. Känner mig verkligen såå omotiverad. Men jag tror inte att det beror på själva provet utan mer på jobbet. Jag tycker att jag mår dåligt och bara vill gråta hela tiden. Visst är jag glad ibland men det känns bara som att man hela tiden har en klump inombords. Visst, det är inget dåligt jobb, det är det inte. Men nu har Sara slutat och jag tyckte att vi fungerade så bra och hon gjorde det roligare att gå dit. Och sedan har vi inte så mycket att göra, så större delen av tiden står man bara och väntar på att det ska komma folk. Jag känner inte riktigt att jag får ut så mycket av det. Äsch, ni ska inte behöva ta del av mitt depp. Är bara i en lite jobbig period och det mesta bara suger.
Hoppas att ni mår bra och tar vara på varandra.

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du vet, du kan alltid prata med din pojkvän ;)

Även om jag var tvungen att åka så ville jag verkligen inte det, men nu är jag stolt över det rena o fina golvet o speciellt äckel mattan, den ska vi inte ha!

Älskar dej!

2009-09-28 @ 19:54:10
Postat av: Towa

Jag jobbar som personlig assistent och där i hans hem har vi redan en hund så det är kanon att ta med henne =)

2009-09-29 @ 10:20:02
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0