Om några timmar sitter jag i en bil påväg till Landvetter...

Men inte fasen ska jag åka någonstans:P Jag ska bara skjutsa mina mostrar som ska flyga till USA och vara borta i en månad.. Inte alls avundsjuk, nej nej. Usch, om man själv ska någonstans och går upp vid den tiden så tycker jag inte att det är någon fara och det tror jag inte att jag kommer tycka nu heller till en början. Men sedan när man ska sitta i bilen ensam och åka hem igen, då kommer noh hjärnan att fatta att "hey, ska inte jag åka någonstans?" Runt klockan sex kommer jag i alla fall att vara hemma i sängen igen, det ska bli skönt.

Idag har man varit duktig och jobbat lite, så att jag ska kunna vara ledig och vara hemma och sova imorgon. Men man var inte så sugen på att gå upp imorse när man ligger brevid världens mysigaste som kramas och håller om en....
Igår tog vi en tripp till Göteborg för att kolla på hockey, Frölunda-Timrå, och kolla lite inne på Nordstan. Jag ville ha nya stövlar och en jacka men hittade inget som passade, man blir bara trött av värmen och allt folk, det är då man inser hur lagom Varberg faktiskt är:P

Kan undra vad man ska äta ikväll. Mamma och pappa ska äta kräftor och sedan till efterätt blir det tårtbakelse som jag fick med mig hem från jobbet:)
Jag själv har precis tryckt i mig en halv påse mandlar och känner att det kanske räcker med mackor till kvällsmat..

Vi hörs!

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: mammagladh

Mandlar är musmigt, speciellt skållade!

2009-09-27 @ 21:09:32
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Leia

Härligt att höra. =)

Okej, det är nog mysigt med en etta också.

Jo, jag bor ihop med killen!

2009-09-27 @ 21:38:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

tack vad snäll du är :) bilderna kommer i eftermiddag! kram

2009-09-28 @ 12:50:11
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0