Kolla på lägenhet imorgon.

Fick min lön i torsdags så på fredagen var jag tvungen att gå till gina för att slösa lite, vilket jag fick gjort. På lördagen sedan åkte jag och Mattias till Gekås och där fick vi spenderat lite till. Ångrade nästan att man åkte dit eftersom att där var så jäkla mycket folk. Men liteonödig skit, ett laptopskin och en spikmatta fick jag i alla fall köpt. På kvällen sedan åkte jag till Sofie och hade det lite mys med film och god mat som hon lagade:)

Imorgon ska jag och Mattias och kolla på lägenheten, ska bli kul! Vaktmästaren sa att de var riktigt fina och de är inte så gamla, byggda 2000. Så nu får vi hoppas att vi blir nöjda;)

Har inget intressant att skriva, kollar på Vingar av glas samtidigt. Riktigt bra gammal goding.

Lev livet!

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? (:

2009-09-08 @ 14:13:08
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0