Kan det inte bli den 1 December nu?!

Fast först får det gärna bli november så att jag och älskling kan åka till London och ha det mysigt. Sedan kommer vi hem och då är det inte så länge kvar tills vi blir sambo:) Idag är det 50 dagar kvar tills vi åker till stora staden.
Nu när allt är bestämmt så vill man bara börja köpa inredning och grejer. Jag har hittat ett häftigt köksbord som jag vill ha, väldigt praktiskt, men tycker det är liiite dyrt då det kosta 1795kr. Hittade ett begagnat på blocket men jag var tyvärr för sent ute, men vi får hoppas att det är någon mer som vill sälja innan december.

Här är det. Tycker det är så smidigt, speciellt när man ska bo två pers på 38 kvadrat. Antingen kan man ha det såhär mot väggen och ställa någon fin ljusstake på, eller så fäller man upp ena sidan och om man har skit mycket läxor så kan man fälla upp båda sidorna så man får plats med allt. Eller när mamma och pappa kommer och hälsar på, då är det bra om man inte behöver sitta i sägen:P Hehe, ne så illa ska det nog inte vara.
Jaja, nog med lägenhets-snack för denna gången.
Men har inget annat kul att skriva så då får det vara, trött på det mesta just för tillfället. Antar att det är höst-deppet som börjar smyga sig på. Det börjar bli mörkt och trist ute på kvällarna.

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad tycker du om min nya höstdesign? :-)

2009-09-24 @ 20:39:34
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Leia

Hej där!

Hur är det med dig? =)



Vad roligt att få bli sambo, vad ska ni ha för lägenhet?

2009-09-27 @ 10:21:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0