Jobb, jobb..

Ska snart åka och jobba så jag tänkte att jag skulle skriva några rader innan dess, men så kom jag precis på att jag måste tanka bilen också..
Provet gick i alla fall bra igår och jag tvivlar inte på att det är godkänt, men mina krav är lite högre än så och de är därför jag tycker det är så jobbigt. G är typ IG för mig själv, minst VG ska jag ha. Jag vet att jag egentligen borde vara nöjd med G men tyvärr kan jag inte känna mig nöjd med det. Sedan när jag börjar läsa till sjuksköterska så hoppas jag att jag ska kunna släppa lite på kraven och vara nöjd så länge jag är godkänd då resultatet av utbildningen är att man får papper på att man är sjuksköterska, och där står det ju inte om jag hade alla MVG eller om jag bara var godkänd i alla ämnen, bara man klarar det lixom.
Hoppas i alla fall att vi får tillbaka proven redan imorgon, man kan ju hoppas att läraren inte har något liv och sitter och rättar allt på sina kvällar och nätter:P

Tanka bilen var det:) Denna veckan har vi ändrat schemat så nu jobbar jag bara mellan halv 10 och 3. Det är skönt men det blir ju lite mindre pengar. På sätt och vis är jag ändå nöjd med det eftersom att vi inte har så mycket att göra på jobbet.. KOM OCH FIKA!

Kramar Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0