I väntan på svar..

Vi har sökt en lägenhet i Falkenberg, och just nu så håller ansökningarna på att behandlas så förhoppningsvis får vi veta hur det gått inom en snar framtid. Jag kan inte fatta, om vi får denna lägenheten så innebär det att vi kommer att bo ihop innan detta året är slut, helt underbart. Jag vet att jag skrivit om hur osäker jag vart och att jag inte vet om jag är beredd men jag känner mig redo och jag har pratat med mina föräldrar om det och jag vet att de tycker det är okej. Man kan ju alltid komma och hälsa på:) Förhoppningsvis så får mitt rum vara kvar ett tag så jag kan komma hit och sova över om Mattias skulle få för sig att jobba natt eller så;)
Jag har tyckt att det är jobbigt att inte få vara med Mattias redan från början men jag tycker nästan att det bara blir värre, jag vill dela all min tid med honom, jag vill veta att oavsett vad man gör på dagen eller hur jobbigt man tycker allt är så vet man ändå att man får somna brevid den man älskar.

Idag hade portugiserna som intervjuade mig varit inne på jobbet och fotografen lämnade sitt visitkort och sa att jag skulle maila honom så skulle han skicka över grejerna, eller så kunde jag skicka ett sms (hade han sagt och blinkat) Män i 30-40 års åldern, nja, vet inte om det är något för mig:P Snarare en kille i snart 23års åldern, perfekt;) Får väl i alla fall ta och skicka iväg ett mail till honom...

Sitter just nu och kollar på Bachelorette, är lite off, det är såå spännande. Idag ska hon välja vem hon vill gifta sig med och jag hatar att det är så svårt att veta vem hon ska välja. Oftast när man kollar på såna här program så skaffar man sig en favorit som man vill ska bli den som får bli lycklig men nu är det verkligen svårt, de verkar vara så bra båda två. Men inom en kvart så vet vi svaret, ska fortsätta kolla nu.








Ha en fortsatt skön kväll:)

Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0