I love tradera!

I fredags satt jag och kollade på http://www.vinylahem.se/ om jag kunde hitta något fint till nya lägenheten. Där hade de även lagt upp auktioner på Tradera och jag bara älskar det!



Hittade denna som jag tänkte köpa för 89kr på hemsidan men sedan hade de den som auktion på Tradera för 39 så jag la självklart ett bud:) Tycker att det är en kul detalj att ha på en vanlig tråkig dörr. Vill även köpa någon av deras fina väggtexter men väntar med det tills vi väl har flyttat in. I alla fall, åter till tradera, vilken kick. Det var ju asspännande att sitta där och vänta på auktionen skulle vara slut och hoppas att ingen skulle buda över i sista minuten, jag satt här och hoppade. Jag kan verkligen förstå att folk kan bli beroende av det där. Ska nog allt få sålt och köpt lite grejer innan vi flyttar:P

Annars händer det inget kul i mitt liv. På lördag är det fest hos Veronica, och det ser vi verkligen fram imot:)
Klippte ju mig förresten idag, så nu är det kort, mörkt med en blond slinga. Känns verkligen ovanligt att inte kunna sätta upp håret i toffs längre, kommer verkligen kännas kostigt när man tvättar och borstar håret imorgon. Men jag är i alla fall väldigt nöjd!

Nu ska jag fortsätta kolla på Idol med Mattias. Sjung lugnt!

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Sabina-mamma vid 15

Hejhej!

Jag försöker att varje vecka skriva någon form av diskussionsinlägg, nu har det inte blivit något på länge eftersom jag flyttat med min son och inte haft någon tillgång till internet - men idag har jag äntligen fått ihop ett inlägg (väldigt kort men det är ju alltid någonting, eller hur ;) )

Nu tänkte jag att det skulle vara härligt att höra vad folk tycker och tänker om detta, har skrivit om allt från ammning offentligt till fjortisbloggare - denna gång handlar det om självaste svininfluensan. (du hittar länken här: http://saabiina.blogg.se/2009/september/18-september-09-disskusions-7.html ).

Har du tid får du jättegärna skriva några rader om vad du tycker om detta - är det överdrivet eller är denna influensa verkligen så hemsk som den låter?



Tacksam för svar.

Kram /Sabina

2009-09-18 @ 21:00:20
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0