Flytt den 1 December

Var ju och kollade på lägenheten idag och den var supermysig. Ganska liten men också väldigt fräch och sedan får vi ju balkong, vilket Mattias inte har i sin nuvarande lägenhet. Det som är jobbigt är att det är ganska lång tid kvar och det kliar så illa i mina fingrar. Har suttit och kollat på ikeas hemsida på lite olika möbler och lösningar de har för att inreda på små ytor. Imorgon ska jag åka hem igen och gå igenom mina "flytta hemifrån" lådor och kolla över lite vad jag har och vad jag vill ha med mig. Tyvärr var där inget riktigt förråd till lägenheten så vi måste se till att dra ner på lådor och saker som bara skräpar ändå. Sedan så tror jag att jag har så snälla föräldrar att jag går förvara lite där:P

Har inte så mycket mer intressant att dela, har gått och dragit på mig en förkyldning så går runt och nyser hela tiden. Tyvärr så har vi inte någon som skulle kunna hjälpa till på jobbet på vardagarna om man skulle bli sjuk heller så det är bara att släpa sig dit. Inte för att det skulle vara intressant att veta men ändå, nu vet ni;)

Vi hörs av snart framöver igen:) Dela gärna med er om ni har några smarta ideér på hur man inreder en 1:a på 38 kvadrat.

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: emma

fan va roligt för dig (: skönt att det är en "stor" 1a dessutom. den kommer ni få finfin. vi ska flytta till en 4a den 1a oktober, kommer bli himla skönt

2009-09-08 @ 23:26:37
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Amanda -Mitt nya jag & mycket mer

Taack :) och grattis till er :D

Jag såg de med, men ingen stor chans att vinna :( vill klara de själv :)

2009-09-10 @ 22:05:41
URL: http://enannanamanda.blogg.se/
Postat av: Towa

Tack :)

2009-09-15 @ 09:52:14
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0