Väggtext

Tycker verkligen att det är så fint, just nu är jag bara lite tveksam till om jag verkligen ska lägga pengar på det. Man vill ju helst inte förstöra tapeten i en lägenhet som man bara hyr. Vad har ni för erfarenheter av väggord?

Just nu sitter jag och kollar lite på tradera. Det ser billigt ut till en början med när man sedan börjar närma sig sista halvtimman så stiger priserna något fruktansvärt, så tydligen är det fler än jag som är intresserad av dessa.
Jag tycker mest att jag blir irriterad av tradera just för tillfället (dålig förlorare), blir så sur när jag blir överbjuden. Innan satt jag och pressade upp priset lite extra på en sak som jag ville ha. Min gräns gick vid 70kr men jag kände på mig att den andra som bjöd hade lagt en högre gräns så eftersom att jag inte fick som jag ville så pressade jag upp priser till 100 kr bara för att hon skulle få betala lite mer. Lite elakt nu i efterhand men jag vill också ha!!!

Tänkte kika vidare lite på tradera, köper jag något så kanske jag uppdaterar senare igen;)



Kommentarer
Postat av: Mattias

Haha, så elakt men ändå helt lagligt. Älskar dej!

2009-10-15 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0