Söker jobb på löpande band.

Jisses, jag tror aldrig jag har sökt så här många jobb, eller det har jag inte.
Egentligen så är det väl bara bra att jag får känna på det hårda livet lite. Har alltid haft ganska lätt för mig. Sommarjobben fick man på Värö Bruk genom pappa, extra jobb genom min mosters kompis och nu detta jobbet jag har genom min andra moster.

Ringde i alla fall till ett café i Falkenberg idag och hon verkade väldigt positiv, med tanke på att jag har varit med från början där jag jobbar nu och att jag tar så mycket ansvar där. Så henne ska jag sätta mig och skriva en ansökan till imorgon, måste bli en bra ansökan...

Känns som att jag inte gjort något annat än att skriva ut CV/brev och slicka kuvert. Nu ska man bara få postat alla också. 15 jobb olika jobb, mest i Falkenberg. Skulle en av dem höra av sig så är det jäkligt bra.

Om en timma ska jag åka in till stan och hämta min lillebror och mamma så att vi kan åka till Gekås tillsammans. Inte allt för ofta man är där med mamma nuförtiden. Man kan ju hoppas att hon bjuder på en del i alla fall;) Får Alex något så ska jag också ha!

Måste kolla hur mycket pengar jag har kvar på banken sedan också, inte glömma!

Snart är det helg, inte för att man märker någon större skillnad när man bara är hemma..

Massa kramisar från Sandra

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. hehe.ja, det blir ju lite kallare här i norr under vintern än vad det är hos er i södern ;) hehe..

hatar egentligen vintern och snön, men hellre snö än slask och regn ;P Speciellt på julafton. ;)



Jo, Det har ju börjat komma mkt mindre snö de senaste åren än vad det var när man var liten. En stor skilland.

2009-10-09 @ 12:09:37
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hoppas ni hittar mkt fint på gekås, det går ju inte komma därifrån tomhänt iaf :-)



kram!

2009-10-09 @ 13:58:03
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: ღ Sabine

vad kul! :D tack så mkt

2009-10-09 @ 16:01:10
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0