Slapp söndag

Fasen vad det blåser ute, inte alls kul väder. Sitter här inne med en skål ostbågar (gula perfekta ostkrokar) brevid mig och datorn i knät. Har precis kollat på film och nu kollar Mattias på någon dokumentär.
Har haft en jättebra helg, trots än att det inte blev någon utgång i fredags. Vi gick in till stan och kollade men det var inte alls mycket folk och på Harrys kom vi inte in så vi gick hem igen. Lördagen fortsatte med god mat, kladdkaka och film med tjejerna.

Idag är det Veronicas födelsedag, hela 19 år:) Det är även 23 år sedan min mamma och pappa blev ihop. Sist men inte minst så är det idag 4 år sedan jag satte på mitt tandsmycke;) Det var en så stor dag för mig, jag var så glad att jag grät när mamma sa att jag skulle få ett tandsmycke:P Då trodde man att de kanske skulle sitta max ett år men icke sa nicke. Nu vill jag inte tappa det för det har lixom blivit en del utav mig det skulle kännas så konsigt att inte ha den där.
Jaja, nu ska jag fortsätta ha söndagsmys med min pojkvän.

Missa inte Kommisarien och havet ikväll;) haha, så värdelöst...

Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0