Planlösning



Här är vårat lilla hem, 38 kvm:) Tyvärr är det inget badkar i lägenheten som på bilden men jag får åka hem de få gångerna jag badar på ett år:P
Igår målade jag som sagt lite möbler för att kunna placera ut dem i lägenheten och här är det:


Gud nåde er om ni klagar på min konstnärliga förmåga;) Tror i alla fall att vi konstatera att fåtöljerna tar lite för mycket plats så det får nog bli att göra sig av med en utav dem. Men i övrigt så tycker jag att det ser bra. Bara jag får plats med ett köksbord så är jag nöjd. Tänker inte sitta i soffan och äta och plugga, det klarar aldrig min lilla rygg.
Den känslan man har i magen när man tänker på att flytta den går verkligen inte att förklara samtidigt som man har känslan av otålighet och lite frustration över att tiden inte kan går snabbare.

Nu ska jag fortsätta kolla på Bonde söker fru och sedan blir det Grey´s (gilla, gilla, gilla!)


Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

ser fint ut :D

2009-10-15 @ 10:18:52
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vilken mysig planlösning, en sovalkov är ju guldvärt i en mindre lägenhet!



kram

2009-10-15 @ 13:20:10
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Becka

Här har du en till som längtar efter flytt. Funderar också på hur vi ska möblera, vilka möbler vi ska ta med oss, vilka gardiner vi ska ha osv osv osv. Man kan fundera hur mycket som helst på detta! :)



När flyttar ni?

2009-10-15 @ 15:44:23
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0