Många säger tur. Jag kallar det talang!

Fick precis resultatet i Naturkunskapen mailat till mig, och det slutgiltiga resultatet blev MVG:) Tror ni jag är stolt över mig själv just nu? MVG i kemi.. ojojoj.
För att fira detta ska jag kanske ta mig en liten smakbit av den Italienska vaniljglassen, tror det:P Är nämligen på jobbet nu och här är inte en människa, sedan 14 när jag började. Eller jo, här var en men hon undrade bara vart butiken som låg här innan hade tagit vägen vilket börjar bli lite uttjatat då de flyttade härifrån för 4 månader sedan och vi öppnade för 3. Typiskt bönder att aldrig vara i stan.
Är i alla fall jäkligt trött på att stå här hela dagarna och inte göra något. Nästa vecka är jag ledig mån-ons eftersom att här ska ske en liten renovering, det är skönt att vara ledig men jag vet ju samtidigt att jag behöver pengarna.
Just nu är mitt största problem vilka som ska jobba i helgen, eftersom att det är jag som sköter allt sånt på detta stället, men får inget svar från de som brukar jobba. Är bara så orolig över att jag ska behöva åka hit, vilket jag inte har tid med... Känner bara för att sticka härifrån.

Jaja, MVG i alla fall. Ska stå här i min ensamhet och le i tre timmar till, synd att batteriet på datorn snart är slut och sladden ligger i bilen..

Ha en underbar torsdag, och gör något vettigt.

Kram Sandra 

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du är bäst, bra att du vet det :P

2009-10-08 @ 10:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0