Kli i fingrarna

Det är verkligen något jag lider av. Först ville jag köpa möbler till lägenheten, nu när vi har gjort det så vill jag så gärna bygga ihop möblerna också, men det kan jag ju inte eftersom vi inte skulle ha någonstans att göra av möblerna:P 
Det är nog tur i alla fall att grejerna ligger i bilen som Mattias har tagit på jobbet annars hade kvällen nog slutat med att jag slet upp lådorna och satt här och skruvade med skyldig min (oskyldiga kattögon, ni vet som katten i Shrek) när älsklingen kommer hem..


Imorgon ska jag på besiktning med min lilla bil lite pirrigt fakiskt. Mattias har sagt att de kan ge mig körförbud där på direkten så jag har varnat mamma att hon kanske får hämta mig:P
Det är ingen dålig bil, det är det inte, men alla retar mig för min lilla bil. Sanningen är nog bara att de är avundsjuka, bara för att de inte köpt deras bilar för 4000, krånglar aldrig och för att jag lägger 600 spänn på bensin en månad när jag kör in till stan (ca 6 mil sammanlagt). Det ska jag tala om för er gott folk att det är billigt!
Sedan är det ju inte heller jag som köpte bilen och inte heller jag som betalar försäkring, skatt eller besiktning men de behöver vi inte prata om:P
Jaja, besiktning. Jag och Mattias var i alla fall på macken innan för att pumpa däcken, som det nästan inte var någon luft kvar i fick jag höra, och så passade vi på att kolla så att alla lampor och så fungerar.

Höll nästan på att glömma ju! Jag är med i en tävling på http://happilyeverafter.se 
Var med du också! Fast helst inte för det ger mig mindre chans att vinna;)

Wish me luck! (Med både bilen, kliet i fingrarna och tävlingen)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0