Kli i fingrarna var det.

Självklart kunde vi INTE hålla oss från att bygga ihop våra nya möbler, men bara hyllorna. Så klockan 22 började vi bygga möbler. Vi hade ändå såpass vett i kroppen så att vi lät borden vara eftersom att inte platsen finns, däremot ett par hyllor, det går alltid att klämma in någonstans.
Hyllorna blev faktiskt väldigt bra, skitsnygga!

Dessutom så passade de perfekt att ha som sängbord, lagom höjd och allt. Så det är nog så det kommer att bli när vi flyttar.

Igår var vi även och hämtade planlösningen på lägenheten så nu har jag suttit och målat möbler i rätt skala så att jag ska kunna flytta runt och se vart saker passar bäst.

Bilen gick igenom besiktningen också, så klart. Allt var på tipp topp, även om han tipsade om rost skydd. Vilket pappa bara skratta åt när jag kom hem eftersom att fixa all rosten skulle kosta mer än hela bilen, den får helt enkelt fungera så länge som den gör och sedan är det bara att skrota.

Nu ska jag fortsätta måla möbler så hörs vi igen imorgon.


Glad höst!


Kommentarer
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

det är väldigt pirrigt!:=) men spännande såklart! kram

2009-10-13 @ 20:02:29
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vi har väggorden på målade väggar och då är det inga problem alls att ta bort dom. På tapeter har jag ingen erfarenhet av tyvärr!



kram

2009-10-14 @ 09:42:45
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: ღ Sabine

haha när vi flyttade så byggde vi också möbler mitt i natten ^^ tur att ingen annan hade flyttat in då

2009-10-14 @ 10:52:15
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0