Jobb, inte jobb, jobb, inte jobb..

Japp, det är det senaste, inte jobb.. Jag har varit på samma ställe sedan i sommras. Men ena studen ska vi stänga stället, nästa ska vi ha öppet och precis fick jag ett sms att vi ska ha stängt tills den 24 oktober. Vad gör man då? Ska jag bara sitta hemma tills dess? Jag får snart en lägenhet, hur ska jag ha råd att flytta?
Äsch, det är inte lönt att skriva mer, det kan vara fel personer som läser och jag vill inte hänga ut någon på ett dåligt sätt. Men jag tror nog att ni kan förstå min frustration.

Imorgon ska jag i alla fall gå in med mina slutbetyg till Barn och bla,bla,bla. Så att jag kan börja jobba som vikarie inom förskolan igen. Inte för att jag tycker det är kul, tvärtom.. Men jag behöver verkligen pengarna...

Har ni ett jobb över så hör av er till mig..

Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0