Jag vill inte prata om det..

Varför känns det helt plötsligt som att man slösat bort 350 spänn och en hel jädra lördag? Jo jag vet, de kanske var för att det gick skit!
Tyckte ändå att allt kändes bra, förutom alla raster hela tiden, men så kommer man hem och kollar över svaren och det känns som att få ett slag i ansiktet. Så jävla surt. Jag trodde ju inte direkt att jag skulle få 2.0 men detta var verkligen uselt, små fjuttiga meningslösa poäng.
Jaja, jag kommer aldrig mer att lägga min tid på något så meningslöst. Kommer jag inte in på det jag vill gå nu så kommer jag sticka härifrån och hitta på något vettigt istället så kan jag söka igen till hösten. Men högskoleprov, pyttsan, aldrig igen...

Just nu håller jag istället tummarna för att alla andra som söker till sjuksköterska har riktigt jäkla dåliga resultat och betyg så att jag kan få en plats. 
Orkar inte skriva mer idag. Ska kolla på Blog Awards och Körslaget sedan sova för imorgon blir det jobb.

 
 

Kommentarer
Postat av: Becka

Ska hålla tummarna för att det blir bra resultat!



Ja, vi flyttar förste dec. Jag tycker framför allt det är svårt att veta var man ska börja. Idag har vi packat kläder som vi vet att vi inte behöver fram tills vi är på plats. Har även rensat en del papper som legat och skräpat. Sånt som måste göras, men som är skittråkigt. Skönt att va igång med det i alla fall.

Har ni kommit igång?

2009-10-24 @ 23:01:40
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vad trist att det inte gick bra, men kanske du får mer poäng än vad du tror?

jag har aldrig gjort högskoleprovet och vill nog inte göra det heller haha..



kram!

2009-10-25 @ 09:05:58
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Becka

Ja, så är det ju...tiden går ju alltid lite för långsamt när man längtar efter något spännande! Så ni flyttar ihop nu? KUL! Hur länge har ni varit tillsammans? Vi har bott ihop sen i april. Då flyttade Andreas in i min lägenhet så det känns lite speciellt för oss också - första gemensamma lägenheten, båda står på kontrakten osv.



Hoppas du får en skön söndag!

kram!

2009-10-25 @ 12:00:16
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hur är allt med dig?:)

Fin blogg btw;)

Ha en bra dag

KRAM

2009-10-26 @ 11:47:58
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Nathalie Bradley

högskoleprovet var verkligen hemskt! känns som man måste läst naturvetenskap och ska in på chalmers eller nåt för att klara det! så dåligt :(



hoppas du har en fin dag!

2009-10-26 @ 13:37:36
URL: http://bradleys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0