Högskoleprov

Jisses vilken kelig dag. Man blir så trött när det är så tråkigt väder ute ju.
Egentligen borde jag plugga lite på Högskoleprovet, men vet inte om jag orkar, kanske bara ska ta det som det kommer..
Det har i alla fall varit en väldigt bra helg. Lördagen började jag hemma hos Bella med vårat vanliga snack och lite musik. Sedan skjutsade jag henne in till stan eftersom att jag ändå skulle till Mattias. Kvällen spenderade vi hemma hos hans familj med hockey, kollade även på The Proposal när vi kom hem, verkligen en film jag kan rekomendera.
Igår, söndag, jobbade Mattias nästan hela dagen. Cissi kom och hälsade på en stund vilket var mysigt eftersom att vi inte träffats på länge. När hon åkt så gick jag till Fynda för att köpa en Veckorevyn och en pärm till mig och Mattias. Så nu har vi en genemsam pärm där vi ska sätta in alla våra kvitton, garantier, räkningar och andra såna där roliga saker:P Köpte även några Svampbob stickers och satte på, tyckte det var lite fint.

Som sagt, idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Mamma har tydligen städat en garderob i helgen för hon har plockat fram flyttlådor och grejer.
Imorgon blir det jobb, efter väldigt lång tids arbetsbefrielse (inte frivillig sådan), på en förskola inne i stan. Inte så långt pass men det är i alla fall några timmar fyllda med något mer vettigt än datorn och sömn, och då även lite pengar.

... Fick precis ett samtal från en på jobbet, chefen ligger tydligen på sjukhus och vi ska börja jobba på cafét igen på onsdag. Nu drar det igång igen.

Skärp dig Sandra, nu SKA du träna på ett gammalt högskoleprov, så de så!


Kommentarer
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

arbetslösheten idag är svårt alltså :/



Sv: haha, jo jag kan tänka mig att det är en rolig syn ;) Men vi får nog packa i baksätet också på den lediga platsen om jag känner mig rätt, haha

2009-10-19 @ 21:28:25
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra dag! =) nattinatti

2009-10-19 @ 23:22:44
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

lycka till med högskoleprovet :)

2009-10-20 @ 19:53:32
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0