Ha! Där fick du..

Jag förstår verkligen inte matten på högskoleprovet, just därför skiter jag i att plugga. Det får gå som det går så hoppas jag att jag kommer in på mina betyg istället. Tycker verkligen att det är helt obegripligt, därför satte jag mig med min pappa och hoppades att han kunde hjälpa mig. Han började babbla massa om hur man skulle göra och att det var "så enkelt, du gör bara så, så och så". Ofta tänkte jag och stängde av öronen. Vi kryssade i alla fall i det han sa var det rätta svaret och när jag sedan rättade så var det fel, HA! Så jäkla lätt var det inte. Jag kan verkligen inte förstå hur man ska tänka.. Har ni tips?
Jag gav upp ganska snabbt och kryssade bara i svaren utan att läsa frågorna och fick då 6/22 rätt, vilket jag själv tycker är ganska bra;)

Idag efter att jag jobbat i 3 timmar (förskola), åkte jag till mamma och satt där ett tag. Satt där och bläddrade i lite tidningar och hittade denna underbart söta mössan (ni behöver inte påpeka hur dåligt man ser, bara håll med mig om att den är söt så är jag nöjd);

Så denna ska jag allt önska mig utav mormor i julkapp:) Har en känsla av att det kommer bli en lång önskelista i år med lägenhet och allt.


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-10-20 @ 19:54:25
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Haha ja jag har inte vågat sätta på henne den än men det kommer ;D

2009-10-20 @ 20:25:05
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0