God Morgon gott folk:)

Vilken härlig tisdag! Så fint väder det är ute idag. Det fina vädret gjorde mig sugen på att fotografera så efter jobbet idag tror jag att jag ska ta en runda runt Fästningen med min kamera:)
Idag blir det som sagt jobb mellan halv 11 och halv 4. Vi jobbar inte så långa pass men vi känner ändå att man måste dela på dagen för att vara där ensam från öppning till stängning det orkar man inte. Jag tror jag skulle bli dum i huvudet av att gå där ensam hela dagen, speciellt när det inte kommer så mycket folk.
Vi har även ändrat öppettiderna till en timme senare. Alla andra ställen öppnar vid 10 men det händer ingenting den första timmen. Nästa vecka ska vi istället börja med frukost så då ska vi öppna vid 7, vilket för min del innebär att man måste gå upp typ halv 5.. Kan väl inte påstå att jag skulle se fram emot detta men vi får testa och se hur det går.

Nu ska jag börja göra mig redo för jobbet så kanske jag lägger upp någon bild ikväll, om jag lyckas ta någon bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0