God kväll

Har precis kollat klart på "Inlåst" på TV4 play. Riktigt bra program det där. Man ser verkligen hur mycket killarna vill och hur mycket de ändras. Det skulle vara kul om de gjorde ett program om ett halvår eller så, så att man kan se om de verkligen håller fast vid den förändringen som de vill göra här inne. Jag hoppas verkligen det...

Idag var en fruktansvärt tråkig dag, jobbade bara 4.5 timmar, men när första kunde kommer vid halv 2 så känns det verkligen som en evighet. Klockan tre slutade jag i alla fall och då tog jag en runda runt och inne på fästningen, inte allt för ofta man rör sig i de trakterna så det var mysigt (trots blåsten och kylan).
Hade ju som sagt kameran med mig så här kommer några få utvalda bilder:








Siktet inställt på jobbet:P, cafeét ligger på nedersta våningen i det vita huset där borta.



Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Så fina bilder, vart är de tagna?

2009-10-28 @ 13:54:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0