Första möblerna köpta.

Här sitter jag och knaprar morötter som en kanin, i min ensamhet:P

Det har varit en lugn helg för min del. Igår hade vi lite idétorka om vad vi skulle hitta på men det slutade i alla fall med att vi åkte till Ikea. Började shoppingen där med lite mat, kycklingfilé.
Tror nog aldrig att vi har varit så länge på Ikea, men denna gången skulle vi ju faktiskt ha grejer, annars brukar vi bara åka dit för att det är kul. Hittade en superfin Tv-hylla som vi ville köpa, och massa andra saker. Men det slutade ändå med att vi bestämmde oss för att kolla upp alla mått och så innan vi köper något så att det inte blir fel.
Var även inne på skopunkten innan vi åkte hem och där hittade jag ett par stövlar, här har vi dom:

När vi väl var hemma igen och kollade på bilderna från lägenheten så insåg vi att vi inte kommer få plats med den hyllan vi ville ha i våran lilla lägenhet. Men jag tror att jag har kommit på en minst lika bra lösning, men det får ni se när vi väl köpt det.

Idag var Mattias och jobbade i Göteborg och jobbade och han kunde inte hålla sig ifrån Ikea så han var där och köpte bord och två hyllor. Like this...

Två stycken av de brunsvarta med turkos lådor i och..

..två stycken sådana här små LACK-bord även de i svartbrunt. Vi ska ha dem som soffbord.
Nu går tiden verkligen långsamt, varför kan det inte bli den 1 december nu?!

Titta och njut;)

Kram Sandra


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

2009-10-12 @ 12:35:19
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åååå vad mysigt att köpa första möblerna ihop! det är verkligen en tid man alltid minns - när man blir sambos på riktigt :-)



kram!

2009-10-13 @ 09:58:07
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0