Bada badkar

Denna morgon blev man väckt utav ett sms från Timepool, vid 20 över 8. De hade en förfrågan om man kunde jobba från klockan 9. Vilket i mitt fall var typ omöjligt eftersom att det tar 30 min att köra in till stan och sedan var jag ju tvungen att i alla fall äta innan jag skulle stuckit. Så jag sa nej och tänkte att de troligen hittar någon annan som faktiskt inte behöver komma dit direkt från sängen med oborstat hår och sömn i ögonen.
Lite synd faktiskt eftersom att jag egentligen vill jobba, men istället fick man vara snäll och städa huset och sedan laga mat till Alex och pappa.

Ikväll ska jag och Mattias vara ensamma hemma för att familjen ska till Göteborg. Alex och kusinerna ska på Hardcore Superstar och mamma & pappa ska kolla på bio undertiden.
Jag undrar vad vi ska hitta på här hemma?
Jag har i alla fall tagit upp kyckling så att den kan tina till kvällen.. Kan undra om det är något bra på tv ikväll? Känner inte att idol var sådär jättespännande i år.
Kanske kan bli ett mysigt bad istället med älsklingen, han skulle behöva ta det lite lugnt.

Jag älskar dig så mycket Mattias och utan dig vore jag ingenting. Jag längtar så tills den 1 December när vi har vårat egna hem och vi inte längre behöver planera vem som ska behöva åka till vem. 
Mitt största problem är nog packningen, alltid när jag ska till Mattias så har jag min stora väska, lika fylld för 4 dagar som den är för en natt. Jag har lite problem med vad man ska ha på sig så då måste man packa ner flera olika alternativ. 

Hoppas ni får en mysig fredag ni också!

Kram Sandra 

Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

mysigt å bada

2009-10-10 @ 15:44:34
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0